Selalu Cinta

Kamis, 10 Mei 2012

Perasaan Terpendam



“PERASAAN TERPENDAM”



Sebuah perasaan yang mungkin aku pendam
selama aku mengenal perasaan dia
Sungguh aku tak menyangka kenapa..??
hati ini begit sangat bahagia ketika
aku memandang wajahmu seorang wanita yang sungguh menawan,
senyumnya begiu indah bagaikan senyumnya bidadari
hatinya begitu baik bagaikan hati sang putri
Dalam hati sebenarnya aku memendam perasaan ini,
memendam kasih sayang atau pun rasa cinta kepadanya.
Aku memang seorang lelaki taipi,,
begit berat rasa ini
untuk mengungkapkan kepada seorang wanita
yang aku kagumi dan sangat sempurna dimata aku..
Perasaan takut,malu bahkan gelisah tapi,,
rasa ini tidak akan aku ungkapkan kepada si dia
jika ada waktunya,,
pasti rasa ini aku ungkapkan kepada
dia seorang…

Tidak ada komentar:

Posting Komentar